Mumble Nézet News Hasábok Régi Játék oldalak Szolgáltatás oldalak Partner oldalak
Bezárás

CSHU - Hungarian Counter-Strike Portal

Gogetinho 

Gogetinho

Név:
Életkor:
Nem:
Város:
-
nincs kitöltve
Csapat:
Blog:
Fórumrang:
Albumok:
Weblap:
E-mail cím: nem publikus
MSN:

Csalódások a FIFA 14-ben 2013. október 16. Gogetinho 1 hozzászólás 42972 olvasás

Csalódások a játékban:

3 hét telt már el a játék megjelenése óta, azóta mindenki kitapasztalhatta az új játék előnyeit és hátrányait.

Több pozitív és negatív észrevételem volt a játékkal kapcsolatban nekem is, de most csak a negatív gondolataimat osztom meg veletek, amin az EA-nek még mindig javítani kellene.

Licensz nélküli bajnokságok:
Számomra az egyik legnagyobb hibája a FIFA sorozatnak a licensz nélküli bajnokságok.
Ha a licenszekről beszélünk kevés panaszra lehet oka a FIFA rajongóknak, hiszen a PES játékosoknak Man Blue-val és Manchester Uniteddal kell lejátszani a manchesteri derbit, és ráadásul arról fogalmam sincs, hogy ki a jó isten lehet a Swearcle a játékban?
Az EA-nek rengeteg európai nagy futball klubhoz és stadionhoz van licensze, így a legvalósághűbb meccseket lehet játszani a FIFA 14-el.
Viszont a Bajnokok Ligája hiányzik a játékból, ellentétben a PES-el, amiben benne van.
Az EA-nek Bajnokok Kupájának kell hívni a Bajnokok Ligáját a játékaiban, ami kicsit fura, ha megszoktad, hogy bármi más a helyes nevén van a játékban.
Sajnos ezt a FIFA 14-ben sem változtatták meg, és ezért nem lesz a karrier mód tökéletes néhány területen.

Lassabb játékmenet:
Ez alatt azt értem, hogy irányváltásnál futás közben több időre lesz szükséged.
A régebbi Fifákban a játékosoknak elég volt lenyomni a sprint gombot és ez volt a legegyszerűbb módja a gólhelyzetbe kerüléshez, de idén sokkal megfontoltabban kell játszanunk.
Most ha sprintelsz és megpróbálsz befordulni tovább fog tartani és a labdát sem tudod fedezni, így az ellenfél védői könnyebben tudják szerelni a játékosodat.
Nagyobb hangsúly van a középpályán, ezelőtt elég volt egy magas indítással kiugratni a csatárokat és 10-ből 9-szer helyzet volt belőle, de idén a védelmeket nehezebb áttörni.
Hogy mi ezzel a probléma?
Olyan érzésünk lehet, mint amikor a Taktikus Védekezést bemutatták pár évvel ezelőtt, amivel hirtelen az egész játék teljesen megváltozott.
De először feltétlenül meg kell szoknunk a FIFA 14-et, hogy eldönthessük, hogy jobb lett ezzel a játék vagy rosszabb.

Legendák csak Xbox konzolokon elérhetőek:
A FIFA 14-ben játszhatsz legendás játékosokkal, mint pl. Pelé, Michael Owen, Ruud Gullit és Freddie Ljungberg Ultimate Team módban.
Ezek nagyszerű hírek, de csak akkor, ha Xbox-os vagy.
A Legendák az Ultimate Team módban csak Microsoft konzolosak számára elérhető, Xbox360 és Xbox One, ami azt jelenti, hogy a PS3-asok és a PC-sek újra lemaradnak valamiről.
Playstation rajongóként sok mindenről maradtunk már le és nem lehet megállni, hogy ezen ne idegeskedjünk.
Igaz a Legendák csak egy nagyon kis része a játéknak, de nagyon vártam, hogy játszhassak olyanokkal, mint Pelé. Nagyon csalódott vagyok.

Ugyanolyan grafika mint tavaly:
Az egyik legnagyobb panasz a FIFA 14-re, hogy ugyan úgy néz ki, mint tavaly, talán egy kicsit fényesebb.
A játékosok és a közönség sem változott semmit.
Ugyan az a sablon közönség, aki mindig ugyanúgy viselkedik, habár lehet ez a következő generációs platformokon megváltozik.
Ezekre a konzolokra teljesen megújjítják a közönséget, amivel sokkkal valósághűbb lesz a játék. A grafika fejlődésének köszönhetően élethűbbek lesznek a játékosok is.
Szóval ez mind szép és jó, ha veszel egy Playstation 4-et Novemberben, de ha nem akkor a FIFA 13 hasonmásával kell játszanod.

Nehéz élvezni PS3-on és PC-n a játékot, így hogy tudom November 29.én Playstation 4-re egy sokkal jobb játék fog kijönni.


avatar #1
Szerintem sokkal jobb lett mint a 13. Én és igazából a haverok is csak egymás ellen játszunk házi bajnokságokat de a FIFA 13 sokkal könyebb volt és kiszámíthatobb mint a FIFA 14.
Yesterday is a history,  tomorrow is a mystery